Längtar/Taggar sönder till tusen!

Som sagt längtar jag till en hel massa av olika små finurliga saker just nu. Och det är väl inte så konstigt? Världen är ju full av outforskade möjligheter och eventuella källor till både skratt och lärdom :)
 
1. Den första är min enorma inspiration för fotografering som jag har för tillfället och det är även detta som gör att jag bloggar just nu i detta ögonblick. Är så taggad och inspirerad av mina fina fotomänniskor till kompisar som går i min klass. Är även astaggad på att köpa min alldeles första egna superlativa (hehe.. uräkta ordleken) systemkamera villket jag har tänkt att göra innom en snar framtid.
 
2. Det andra är min underbara kille. Han är helt
 
underbar och kan liksom bara inte låta bli att skriva det <3
 
3. Det tredje är allt som händer angående musik just nu. Jag går nämligen i musik/fotoklass och nästa musikområde drar snart igång. Tagga! Dessutom är jag en av årets luciakandidater i vallentunas luciatåg. Så grymmt roligt och utmanande! Rösta gärna på mig om ni vill ;) <3
 
 
 
Ja nu har jag nog babblat färdigt för den här gången. Förhoppningsvis hör ni mer från mig i framtiden...
 
....bild tagen i somras vid vallentunasjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0