23.25 - för sent

Tjolahopp!

 

Jo det är ju såhär att jag aldrig riktigt har lyckats komma igång med att blogga. Så tänkte bara skriva en quickupdate om mitt liv. Detta bör endast läsas och endast om, man ej har ett liv eller i brist på annat!

 

vad händer? 

 

Inte så mycket igentligen fastän världen ligger vid min fötter och kaos väntar bakom varje husknut lyckas jag relativt bra med att hålla mig lugn och ej styras av alla panikartade och kaotiska känslostormar. Men något intressant måste jag ju ändå skriva här.. Så vad sägs om att jag bollar min novell? :3 Eller ja, jag måste kanske först och främst introducera för dig som läser att jag håller på och petar lite i min ide inför en novell.

 

 

Så detta är csenariot;

 

En humanitär katastrof bryter ut på jorden, orsakad av någon form av microorganism som lever och förökar sig i vatten.

 

Två rivaliserande grupper.

 

Ca 97 % av världens befolkning dör. Eller gör de?

 

Ekologin i värden kolapsar, endast polerna kan levas på.

 

Ett samhälle som mäst kan liknas med en hjärntvättad komunistisk bikupa där alla är JÄTTE JÄTTE snälla och alla visar välvilja växer fram / evakueras dig snabbt som tusan.

 

En tjej född i det "nya" landet, efter katastrofen.

 

Dotter till någon sorts av "ledare" innom detta komunistiska bikupe samhälle.

 

En gåva - hennes gåva.

 

En sanning värd att dö för.

 

 

Pease out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0